10 efektívnych cvikov ako si vybudovať hrudné svalstvo

Mohutný hrudník a široké ramená sú cieľom nejedného mladého muža, ktorý zavíta do posilňovne. Na rozvoj tejto svalovej partii z časti vplýva aj genetika. Dobrou správou však je, že táto predispozícia nie je konečná a prsné svalstvo je možné správnymi cvikmi krásne vytrénovať. Hrudník sa skladá z veľkého a malého prsného svalu. S prihliadnutím na tréning môžme rozdeliť hrudník na hornú, strednú a dolnú partiu. Ak máme zapojiť všetky partie prsných svalov, musíme túto svalovú skupinu precvičiť z viacerých uhlov. V každom tréningu zameranom na hrudné svalstvo by mali byť zahrnuté tlakové cvičenia. Tie by mali zaťažiť všetky tri časti hrudníka.

0
2865

 

1TLAKY NA ŠIKMEJ LAVIČKE HORE HLAVOU

Sklon lavičky je 30 stupňov. Nadhmatom uchopíme jednoručky a zdvihneme ich k hrudníku. Nohy sú pevne na podlahe kde nám robia oporné body. Dlane smerujú von, palce k sebe a činky po stranách držíme mierne nad hrudníkom. Jednoručky následne vytláčame hore, lakte smerujú od tela. S nádychom sa vraciame späť do začiatočnej pozície. Budujeme hornú časť hrudníka.

DSC_2396

Hlavný zapojený sval: hrudník
Vedľajšie svaly: ramená, tricepsy

Späť

ZANECHAŤ ODPOVEĎ