6 tipov ako sa opäť prinútiť ísť cvičiť

Pravidelne ste cvičili, našli ste si svoju rutinu a aj záľubu v tom, že si niekoľkokrát do týždňa dáte poriadne do tela. Všetky ostatné aktivity ste prispôsobili tomu, aby ste si na cvičenie našli čas. Postupne ste začali vidieť aj prvé výsledky vášho snaženia, čo vás motivovalo ešte viac. Potom sa však niečo stalo a váš aktívny život sa dostal do mŕtveho bodu. Raz ste vynechali cvičenie kvôli rodinným povinnostiam, inokedy vás skolila choroba, alebo ste museli ostať v práci dlhšie ako zvyčajne. Navyše ste ešte išli na dvojtýždňovú dovolenku, kde ste na cvičenie ani nepomysleli. Ani neviete ako, no zrazu sa z pravidelného cvičenia stalo občasné, až neexistujúce. Aj keď vám pohyb chýba, neviete sa dostať opäť do zabehnutej rutiny. Potrebujete motiváciu, impulz ako sa reštartovať a urobiť znova z cvičenia zvyk, či doslova závislosť? Tu je niekoľko tipov ako na to.

0
229

1Spomeňte si, ako dobre ste sa cítili

Niekedy sa ľudia viac zameriavajú na úsilie, ktoré musia vynaložiť, ako na výsledok, ktorý im cvičenie prinesie. Predstavujete si, aký ťažký tréning vás čaká, vidíte tú drinu, no úplne zabúdate na to, ako úžasne sa budete cítiť potom. Výborná motivácia je spomenúť si na ten skvelý pocit, ktorý sa vždy po poriadnej makačke dostaví. Ten pocit, keď vyjdete zo sprchy potom, ako ste si dali poriadne do tela, je na nezaplatenie. Ako sa hovorí: Jediný workout, ktorý môžeš ľutovať je ten, ktorý sa neuskutočnil.

Späť

ZANECHAŤ ODPOVEĎ