Kettlebell – nástroj pre silu a kondíciu

Trénovanie s Kettlebellom aké poznáme dnes pochádza z Ruska. Pôvodne boli tieto cviky využívané po celom svete pre atlétov či zápasníkov. Obľúbenými sa neskôr stali aj u bežných športovcov. Kettebell je širokospektrálny nástroj, ktorý môžeme efektívne využiť na nadobudnutie sily, kondície či pri strate telesného tuku. Práve jeho tvar ( rúčka mimo ťažiska ) dopomáha k využívaniu všetkých svalových partií efektivnejším a rôznorodým spôsobom. Výsledky po dymnamicky odcvičených sériách s kettlebellom na seba nenechajú dlho čakať. Badať ich nie len na ubýtku tuku, nárastu svalov, krajších krivkách , ale aj na spevňovaní šliach a kĺbov. Cvičiť s týmto nástrojom môžu deti , dospelí, muži či ženy a svoje využitie nájdu aj pri rehabilitačných metódach.

0
22362

1CVIK

Krúženie s KB okolo trupu. Je to veľmi jednoduchý cvik pri ktorom si  KB podávame z jednej ruky do druhej  kolom tela. Tento cvik nám spevňuje ramená, chrbtové svaly a tiež  výborne pôsobí na brušné svalstvo.

Späť