Kettlebell – nástroj pre silu a kondíciu

Trénovanie s Kettlebellom aké poznáme dnes pochádza z Ruska. Pôvodne boli tieto cviky využívané po celom svete pre atlétov či zápasníkov. Obľúbenými sa neskôr stali aj u bežných športovcov. Kettebell je širokospektrálny nástroj, ktorý môžeme efektívne využiť na nadobudnutie sily, kondície či pri strate telesného tuku. Práve jeho tvar ( rúčka mimo ťažiska ) dopomáha k využívaniu všetkých svalových partií efektivnejším a rôznorodým spôsobom. Výsledky po dymnamicky odcvičených sériách s kettlebellom na seba nenechajú dlho čakať. Badať ich nie len na ubýtku tuku, nárastu svalov, krajších krivkách , ale aj na spevňovaní šliach a kĺbov. Cvičiť s týmto nástrojom môžu deti , dospelí, muži či ženy a svoje využitie nájdu aj pri rehabilitačných metódach.

0
22395

2CVIK

Bicepsový zdvih obojručne s KB vykonávame  podobne ako z jednoručkami. Stojíme vzpriamene v užšom  stoji rozkročnom. Ruky máme spustené vedľa tela, dlaňami smerujúcimi von. Lakte sú pri tele. Bez pohybu ramien vykonávame bicepsový  zdvih. Hore (v napätí) chvíľu zotrváme  a potom pomaly spúšťame dole.