Vyformuj si nohy v 10 krokoch

Ľudia prichádzajú do posilňovní s rôznym cieľom. Môže to byť nárast svalovej hmoty, spaľovanie tuku, zlepšenie sily, celkové zlepšenie kondície či formovanie postavy. Bez ohľadu na konkrétny cieľ, mnohí športovci či návštevníci fitka sa dopúšťajú jednej závažnej chyby. Necvičia nohy. Pekné nohy však dozaista priťahujú pohľady, preto sa Vám v nasledujúcom článku pokúsim zhrnúť niekoľko dôvodov, prečo je tréning nôh dôležitý a ako pomáha pri dosahovaní jednotlivých cieľov.

0
28195

1Cvičenie s BOSU

 

vyformuj_si_nohy_v_10_krokoch_1aCvičenie je zároveň aj balančným cvičením, ktoré je vhodné na posilnenie lýtkových, stehenných a sedacích svalov. Stojíme oboma dolnými končatinami na podložke. Ľavá noha je v miernom zanožení a je na špičke, päta je zdvihnutá. Pravá noha je v prednožení na BOSU, ktorá je otočená spodnou čiernou častou hore. Chodidlo sa opiera o stred BOSU. S nádychom krčíme obe končatiny tak, aby sa kolená dostali čo najbližšie k pravému uhlu.  S výdychom ich vystierame a prechádzame späť do začiatočnej polohy.

Späť