Vyformuj si nohy v 10 krokoch

Ľudia prichádzajú do posilňovní s rôznym cieľom. Môže to byť nárast svalovej hmoty, spaľovanie tuku, zlepšenie sily, celkové zlepšenie kondície či formovanie postavy. Bez ohľadu na konkrétny cieľ, mnohí športovci či návštevníci fitka sa dopúšťajú jednej závažnej chyby. Necvičia nohy. Pekné nohy však dozaista priťahujú pohľady, preto sa Vám v nasledujúcom článku pokúsim zhrnúť niekoľko dôvodov, prečo je tréning nôh dôležitý a ako pomáha pri dosahovaní jednotlivých cieľov.

0
28207

2Cvičenie s FITLOPTOU

vyformuj_si_nohy_v_10_krokoch_2bCvičenie je vhodné na posilnenie svalov dolných končatín (stehenné svalstvo, lýtkové svalstvo) a spevnenie ich kĺbov. Stojíme pred FITLOPTOU. Pravá dolná končatina je vystretá a nesie väčšiu hmotnosť tela. Ľavá dolná končatina je pokrčená a chodidlo je opreté zvrchu o FITLOPTU. Obe horné končatiny sú opreté o boky, ktoré majú za úlohu udržiavať rovnováhu. Prenesieme časť hmotnosti z pravej dolnej končatiny na ľavú tak, že sa nakloníme k ľavému chodidlu. Toto chodidlo zaťažujeme maximálnou mierou, aby sme boli schopný udržať rovnováhu na FITLOPTE. Ak máte pocit že udržíte rovnováhu, snažíme sa v tejto polohe vydržať aspoň 5 minút.