- Reklama -

Tmavá treska na stredomorský spôsob. Grilovacia sezóna začala a tak sme si pripravili výborný zdravý obed z ryby. Filety z tmavej tresky patria medzi najkvalitnejšie rybie mäso. Tmavá treska je vhodná na grilovanie a naviac aj veľmi lahodná. Neváhajte ju vyskúšať.

Ingrediencie (1 porcia):

Silviine zdravé recepty sacharidovej vlny

Marináda:

  • Soľ
  • Čierne mleté korenie
  • Sladká červená mletá paprika
  • Cesnak – popučený alebo najemno nakrájaný
  • Citrónová šťava z 1/2 citróna
  • 1 čerstvá čili paprička
  • Čerstvá nasekaná bazalka
  • Olivový panenský olej

RAW torta pre čokoholikov

 Postup:

  • Zarobíme si marinádu – pomiešame všetky ingrediencie, a tresku marinujeme minimálne pol hodinu až hodinu pred tým ako ju dáme na gril.
  • Namarinovanú tresku vložíme do špeciálnych klieští na ryby a grilujeme cca 5 minút ( podľa teploty grilu ) z každej strany do zlatista.
  • Do grilovacej tácky z alobalu dáme nakrájane cherry paradajky, cuketu a šampióny, osolíme, okoreníme, polejeme oliv. olejom a premiešame s čerstvou bazalkou.
  • Grilujeme tak , aby bola zelenina „al dente“ (naskus).
  • Podávame.
  • Dobrú chuť 🙂

Čučoriedkovo-levanduľová zmrzlinová raw torta „bez orechov“


- Reklama -