Coca-Cola prináša na Slovensko pri príležitosti 29-teho ročníka IIHF Majstrovstiev sveta v ľadovom hokeji 2019 ikonickú hokejovú trofej

IIHF Ice Hockey World Championship Trophy bola predstavená verejnosti na štadióne Ondreja Nepelu Mariánom Hossom a Patrikom Eliášom – legendami svetového hokeja a ambasádormi kampane značky Coca-Cola.

Počas viac než 130 rokov, v priebehu ktorých sa prirodzene mení chuť i životný štýl spotrebiteľov, prichádza Coca-Cola s inovatívnymi značkami s vlastnou identitou. Dnes prichádza okrem iného s niečím, čo spája nielen Slovensko a Českú republiku ale aj svet. Je to šport a to na ľade. Pre všetky slovenské generácie je hokej pravou vášňou. Naposledy malo Slovensko možnosť sledovať majstrovstvá sveta v ľadovom hokeji pred 8 rokmi a Coca-Cola pri tom bola tiež.

hokejisti a ambasádori kampane Marián Hossa a Patrik Eliáš s Nataliou Stroe, generálnou riaditeľkou The Coca-Cola Company v Českej republike a na Slovensku
hokejisti a ambasádori kampane Marián Hossa a Patrik Eliáš s Nataliou Stroe, generálnou riaditeľkou The Coca-Cola Company v Českej republike a na Slovensku

„Je pre nás cťou, že sme sa mohli spojiť s legendami svetového hokeja akými sú Marián Hossa a Patrik Eliáš, ktorí v dnešnej online dobe podporujú a iniciujú záujem o šport u mladých ľudí,“ uviedla Natalia Stroe, generálna riaditeľka The Coca-Cola Company v Českej republike a na Slovensku.

Samotná hokejová kampaň sa nesie v duchu vtipnej hry s hokejovými pravidlami pod názvom #cokerulez.

Okrem televízneho spotu, interaktívnych Fanzón, aktivácie na miestach predaja a špeciálnej hokejovej edície nápojov Coca-Cola je súčasťou komunikácie aj digitálna kampaň s lokálnymi slovenskými influencermi.

Coca-Cola priniesla na Slovensko unikát – a to IIHF Ice Hockey World Championship Trophy, ktorá bude na Slovensku od 30. marca do 13. apríla 2019 na 15 – tich miestach a to napríklad v Bratislave, Košiciach, Poprade, Žiline, Trenčíne, či Banskej Bystrici, v rámci 2019 IIHF Ice Hockey World Championship Trophy Tour

Celé partnerstvo je sprevádzané predovšetkým značkou Coca-Cola Zero. „Skutočne veríme, že naše Zero je Hero. Potreby našich spotrebiteľov sa menia a my sa snažíme ich preferencie vypočuť a ďalej ich podporiť v kontrole príjmu kalórií“, dodala Maria Kolarovská, manažérka obchodného oddelenia pre Slovensko, Coca-Cola HBC Česko a Slovensko. Ako ďalej uvádza Maria Kolarovská: „Znižovaním obsahu cukru sa snažíme podporovať nielen ľudí, ale celú spoločnosť v obmedzení konzumácie cukru. Od septembra 2018, nad rámec svojich zákonných povinností obmedzila napríklad spoločnosť Coca-Cola predaj sladených nápojov na stredných školách na Slovensku, kde ponúkame nekalorické a alebo nízkokalorické nápoje, vodu, džúsy alebo nápoje rastlinného pôvodu AdeZ.

Záujem spoločnosti Coca-Cola o mladých ľudí sa neobmedzuje len na oblasť športu a znižovanie kalórií v nápojoch. Jeden z komunitných programov spoločnosti Coca-Cola HBC sa zameriava na mladých ľudí, ktorí majú obmedzený prístup k vzdelávaniu a profesijnému uplatneniu. Preto ich bude podporovať v rámci programu „To dáš“, ktorý bude čoskoro predstavený na Slovensku.

O spoločnosti Coca-Cola

The Coca-Cola Company (NYSE: KO) je najväčším výrobcom nápojov na svete s ponukou viac než 500 značiek dostupných spotrebiteľom vo viac než 200 krajinách. Z našich 21 značiek s hodnotou presahujúcou miliardy dolárov je 19 dostupných vo variantoch s nízkym alebo nulovým obsahom cukru, ktoré tak ľuďom po celom svete pomáhajú jednoduchšie kontrolovať príjem pridaného cukru. Okrem nápojov s rovnomennou značkou Coca-Cola patria medzi naše všeobecne známe produkty sójové nápoje AdeS, zelené čaje Ayataka, vody Dasani, džúsy a nektáre Del Valle, nápoje Fanta, kávy Georgia, čaje a kávy Gold Peak, čaje Honest Tea, džúsy Minute Maid, športové nápoje Powerade, džúsy Simply, vody smartwater a vitaminwater, nápoje Sprite, či kokosové vody Zico. Svoj pozitívny príspevok svetu berie spoločnosť Coca-Cola veľmi vážne. Naše úsilie začína znižovaním obsahu cukru v našich nápojoch a poskytovaním nových a pestrých nápojov spotrebiteľom kdekoľvek na svete. Okrem toho neustále pracujeme na obmedzovaní vplyvu našich činností na životné prostredie, vytvárame lákavé kariérne príležitosti a prinášame možnosti zárobku všade, kde pôsobíme. Spoločne s našimi partnerskými fľaškovateľmi tak poskytujeme zamestnanie viac než 700 000 ľuďom po celom svete. Ďalšie informácie sú k dispozícii v našom digitálnom magazíne Coca-Cola Journey na stránkach www.coca-colacompany.com. Spoločnosť The Coca-Cola Company môžete taktiež sledovať na sociálnych sieťach Twitter, Instagram, Facebook a LinkedIn. 

zľava Marcel Merčiak, moderátor tlačovej konferencie; Peter Bednár, PR & media manager 2019 IIHF WM, OC 2019 IIHF Ice Hockey Wolrd Championship Slovakia; Natalia Stroe, generálna riaditeľka The Coca-Cola Company v Českej republike a na Slovensku; tlmočníčka; Mária Kolarovská, manažérka obchodného oddelenia Slovensko, Coca-Cola HBC Česko a Slovensko; hokejisti a ambasádori kampane Marián Hossa a Patrik Eliáš
zľava Marcel Merčiak, moderátor tlačovej konferencie; Peter Bednár, PR & media manager 2019 IIHF WM, OC 2019 IIHF Ice Hockey Wolrd Championship Slovakia; Natalia Stroe, generálna riaditeľka The Coca-Cola Company v Českej republike a na Slovensku; tlmočníčka; Mária Kolarovská, manažérka obchodného oddelenia Slovensko, Coca-Cola HBC Česko a Slovensko; hokejisti a ambasádori kampane Marián Hossa a Patrik Eliáš

O spoločnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko

  • Je členom skupiny Coca-Cola HBC (Hellenic Bottling Company), ktorá pôsobí v 28 krajinách Európy, Ázie a Afriky.
  • Zamestnáva takmer 1000 pracovníkov
  • Je výrobcom a predajcom komplexného portfólia nealkoholických nápojov spoločnosti Coca-Cola vo všetkých kategóriách (vyrába, distribuuje a predáva sýtené nealkoholické nápoje Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light, Coca-Cola Cherry Zero, Coca-Cola Vanilla, Fanta, Sprite, Kinley, balené a ochutené balené vody Bonaqua, Römerquelle a Smartwater, džúsy a ovocné nápoje Cappy+, Cappy, Cappy Ice fruit a Cappy Junior, ľadové čaje Fuzetea, nápoje rastlinného pôvodu AdeZ, ľadové kávy illy, športové nápoje Powerade a energetické nápoje Burn a Monster)
  • Od roku 1993 vlastní výrobný závod v Prahe-Kyjích, kde v súčasnosti masívne investuje do nových technológií. Zo závodu pochádza takmer 200 variant výrobkov do viac než desiatich európskych krajín.
  • Od roku 2018 je spoločnosť aj výhradným distribútorom prémiových značiek alkoholu spoločnosti Gruppo Campari (Aperol, Cinzano, Gin Bulldog a Carolans) a skupiny Edrington (Macallan, Highland Park, Glenrothes, Snow leopard, Bruggal, Famous Grouse)
Vladimír Minda
Ahojte, volám sa Vlado (44), som tréner kickboxu, vášnivý športovec, milujúci otec, poslušný manžel, dobrý syn, rázny riaditeľ, vášnivý fanúšik a verný kamarát. Pre každého niekto iný, ale v prvom rade pozitívne mysliaci človiečik, ktorý sa snaží motivovať okolie k pohybu a športu. Pretože život je šport a šport je môj život.

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.

Ostaň v kontakte

Sleduj najlepšie cesty chudnutia, príbehy o úspechu a inšpiratívne rozhovory s najlepšími trénermi a špecialistami v odbore. Začnite meniť svoj život už dnes!

spot_img

Najčítanejšie

Odoberaj najnovšie články emailom

Máš záujem pravidelne sledovať a čítať naše články? Prihlás sa do newslateru a raz za 2 týždne ti pošleme sumár článkov z nášho športového blogu.

.

Mohlo by ťa zaujímať