záber z hokejového reklamného spotu Coca-Cola
záber z hokejového reklamného spotu Coca-Cola

IIHF Ice Hockey World Championship Trophy bola predstavená verejnosti na štadióne Ondreja Nepelu Mariánom Hossom a Patrikom Eliášom – legendami svetového hokeja a ambasádormi kampane značky Coca-Cola.

Počas viac než 130 rokov, v priebehu ktorých sa prirodzene mení chuť i životný štýl spotrebiteľov, prichádza Coca-Cola s inovatívnymi značkami s vlastnou identitou. Dnes prichádza okrem iného s niečím, čo spája nielen Slovensko a Českú republiku ale aj svet. Je to šport a to na ľade. Pre všetky slovenské generácie je hokej pravou vášňou. Naposledy malo Slovensko možnosť sledovať majstrovstvá sveta v ľadovom hokeji pred 8 rokmi a Coca-Cola pri tom bola tiež.

hokejisti a ambasádori kampane Marián Hossa a Patrik Eliáš s Nataliou Stroe, generálnou riaditeľkou The Coca-Cola Company v Českej republike a na Slovensku
hokejisti a ambasádori kampane Marián Hossa a Patrik Eliáš s Nataliou Stroe, generálnou riaditeľkou The Coca-Cola Company v Českej republike a na Slovensku

„Je pre nás cťou, že sme sa mohli spojiť s legendami svetového hokeja akými sú Marián Hossa a Patrik Eliáš, ktorí v dnešnej online dobe podporujú a iniciujú záujem o šport u mladých ľudí,“ uviedla Natalia Stroe, generálna riaditeľka The Coca-Cola Company v Českej republike a na Slovensku.

Samotná hokejová kampaň sa nesie v duchu vtipnej hry s hokejovými pravidlami pod názvom #cokerulez.

Okrem televízneho spotu, interaktívnych Fanzón, aktivácie na miestach predaja a špeciálnej hokejovej edície nápojov Coca-Cola je súčasťou komunikácie aj digitálna kampaň s lokálnymi slovenskými influencermi.

Coca-Cola priniesla na Slovensko unikát – a to IIHF Ice Hockey World Championship Trophy, ktorá bude na Slovensku od 30. marca do 13. apríla 2019 na 15 – tich miestach a to napríklad v Bratislave, Košiciach, Poprade, Žiline, Trenčíne, či Banskej Bystrici, v rámci 2019 IIHF Ice Hockey World Championship Trophy Tour

Celé partnerstvo je sprevádzané predovšetkým značkou Coca-Cola Zero. „Skutočne veríme, že naše Zero je Hero. Potreby našich spotrebiteľov sa menia a my sa snažíme ich preferencie vypočuť a ďalej ich podporiť v kontrole príjmu kalórií“, dodala Maria Kolarovská, manažérka obchodného oddelenia pre Slovensko, Coca-Cola HBC Česko a Slovensko. Ako ďalej uvádza Maria Kolarovská: „Znižovaním obsahu cukru sa snažíme podporovať nielen ľudí, ale celú spoločnosť v obmedzení konzumácie cukru. Od septembra 2018, nad rámec svojich zákonných povinností obmedzila napríklad spoločnosť Coca-Cola predaj sladených nápojov na stredných školách na Slovensku, kde ponúkame nekalorické a alebo nízkokalorické nápoje, vodu, džúsy alebo nápoje rastlinného pôvodu AdeZ.

Záujem spoločnosti Coca-Cola o mladých ľudí sa neobmedzuje len na oblasť športu a znižovanie kalórií v nápojoch. Jeden z komunitných programov spoločnosti Coca-Cola HBC sa zameriava na mladých ľudí, ktorí majú obmedzený prístup k vzdelávaniu a profesijnému uplatneniu. Preto ich bude podporovať v rámci programu „To dáš“, ktorý bude čoskoro predstavený na Slovensku.

O spoločnosti Coca-Cola

The Coca-Cola Company (NYSE: KO) je najväčším výrobcom nápojov na svete s ponukou viac než 500 značiek dostupných spotrebiteľom vo viac než 200 krajinách. Z našich 21 značiek s hodnotou presahujúcou miliardy dolárov je 19 dostupných vo variantoch s nízkym alebo nulovým obsahom cukru, ktoré tak ľuďom po celom svete pomáhajú jednoduchšie kontrolovať príjem pridaného cukru. Okrem nápojov s rovnomennou značkou Coca-Cola patria medzi naše všeobecne známe produkty sójové nápoje AdeS, zelené čaje Ayataka, vody Dasani, džúsy a nektáre Del Valle, nápoje Fanta, kávy Georgia, čaje a kávy Gold Peak, čaje Honest Tea, džúsy Minute Maid, športové nápoje Powerade, džúsy Simply, vody smartwater a vitaminwater, nápoje Sprite, či kokosové vody Zico. Svoj pozitívny príspevok svetu berie spoločnosť Coca-Cola veľmi vážne. Naše úsilie začína znižovaním obsahu cukru v našich nápojoch a poskytovaním nových a pestrých nápojov spotrebiteľom kdekoľvek na svete. Okrem toho neustále pracujeme na obmedzovaní vplyvu našich činností na životné prostredie, vytvárame lákavé kariérne príležitosti a prinášame možnosti zárobku všade, kde pôsobíme. Spoločne s našimi partnerskými fľaškovateľmi tak poskytujeme zamestnanie viac než 700 000 ľuďom po celom svete. Ďalšie informácie sú k dispozícii v našom digitálnom magazíne Coca-Cola Journey na stránkach www.coca-colacompany.com. Spoločnosť The Coca-Cola Company môžete taktiež sledovať na sociálnych sieťach Twitter, Instagram, Facebook a LinkedIn. 

zľava Marcel Merčiak, moderátor tlačovej konferencie; Peter Bednár, PR & media manager 2019 IIHF WM, OC 2019 IIHF Ice Hockey Wolrd Championship Slovakia; Natalia Stroe, generálna riaditeľka The Coca-Cola Company v Českej republike a na Slovensku; tlmočníčka; Mária Kolarovská, manažérka obchodného oddelenia Slovensko, Coca-Cola HBC Česko a Slovensko; hokejisti a ambasádori kampane Marián Hossa a Patrik Eliáš
zľava Marcel Merčiak, moderátor tlačovej konferencie; Peter Bednár, PR & media manager 2019 IIHF WM, OC 2019 IIHF Ice Hockey Wolrd Championship Slovakia; Natalia Stroe, generálna riaditeľka The Coca-Cola Company v Českej republike a na Slovensku; tlmočníčka; Mária Kolarovská, manažérka obchodného oddelenia Slovensko, Coca-Cola HBC Česko a Slovensko; hokejisti a ambasádori kampane Marián Hossa a Patrik Eliáš

O spoločnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko

  • Je členom skupiny Coca-Cola HBC (Hellenic Bottling Company), ktorá pôsobí v 28 krajinách Európy, Ázie a Afriky.
  • Zamestnáva takmer 1000 pracovníkov
  • Je výrobcom a predajcom komplexného portfólia nealkoholických nápojov spoločnosti Coca-Cola vo všetkých kategóriách (vyrába, distribuuje a predáva sýtené nealkoholické nápoje Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light, Coca-Cola Cherry Zero, Coca-Cola Vanilla, Fanta, Sprite, Kinley, balené a ochutené balené vody Bonaqua, Römerquelle a Smartwater, džúsy a ovocné nápoje Cappy+, Cappy, Cappy Ice fruit a Cappy Junior, ľadové čaje Fuzetea, nápoje rastlinného pôvodu AdeZ, ľadové kávy illy, športové nápoje Powerade a energetické nápoje Burn a Monster)
  • Od roku 1993 vlastní výrobný závod v Prahe-Kyjích, kde v súčasnosti masívne investuje do nových technológií. Zo závodu pochádza takmer 200 variant výrobkov do viac než desiatich európskych krajín.
  • Od roku 2018 je spoločnosť aj výhradným distribútorom prémiových značiek alkoholu spoločnosti Gruppo Campari (Aperol, Cinzano, Gin Bulldog a Carolans) a skupiny Edrington (Macallan, Highland Park, Glenrothes, Snow leopard, Bruggal, Famous Grouse)