Ľahký obed pre športovca. Jednoduchý, ľahký a hlavne chutný. Tak by sa dal v rýchlosti šprintéra definovať tento skvelý recept. 🙂

Počet procií: 4, Príprava: 40 minút

Hlavné jedlo

Ingrediencie:

• 8 varených zemiakov
• 4 vajcia
• 2 cukety
• 1 údené tofu
• soľ
• mleté čierne korenie
• 100 g polotvrdého syra (gouda, eidam, ementál)
• maslo

TIP: Ako si pripraviť Smoothie a 4 obľúbené recepty

Šalát

Ingrediencie:

• zelený šalát
• varená cvikla
• ľanové semiačka
• opekané slnečnicové semiačka
• sezamové semiačka
• pažítka
• pár kvapiek citrónovej šťavy
• olivový olej
• soľ

Fit recept: Kokosovo-banánová torta s proteínom – nepečená

Postup prípravy:
  • Uvaríme si zemiaky v šupke. Keď sú uvarené, necháme ich vychladnúť a očistíme. Nakrájame na kolieska a poukladáme do maslom vymastej formy na pečenie. Po bočných stranách formy ukladáme na kolieska nakrájanú cuketu.
  • Na zemiaky dáme ďalšiu vrstvu – na tenké plátky nakrájané – údené tofu. Posolíme, okoreníme a dáme zapiecť do rúry.

  • Keď majú tofu a cuketa jemne pripečený povrch, poukladáme na ne nakrájaný syr, navrch rozbijeme vajcia a dáme zapiecť do rúry.
  • Zapekané zemiaky môžeme podávať so zeleným šalátom, nastrúhanou varenou cviklou pokvapkanou olivovým olejom, citrónovou šťavou, ľanovými, slnečnicovými a sezamovými semiačkami.